Leila Aleksandra, avtorica in TV voditeljica z neustavljivo ustvarjalno energijo in prefinjenim umetniškim izrazom, predstavlja svojo najnovejšo glasbeno stvaritev "Kje smo mi". Pesem je rezultat sodelovanja med Žanom Hauptmanom, Petrom Penkom in izvajalko samo; tremi glasbenimi ustvarjalci, katerih raznolike umetniške frekvence so se združile v glasbenem dialogu.
Leila Aleksandra v svoji novi skladbi "Kje smo mi" vpleta filozofsko noto in poslušalce spodbuja k razmisleku. Z novo skladbo ponovno dokazuje, da je glasba medij za postavljanje pomembnih vprašanj in odkrivanje novih perspektiv.
Pesem "Kje smo mi" je igra kontrastov. Mehkoba in lahkotnost sta na drugi podprta z drum'n'bass prvinami, odigranimi v živo. Enostaven tekst s temeljnimi vprašanji človeka. Naj glasba in slika govorijo tam, kjer besede niso dovolj in nas povezujejo z nečim večjim od nas samih,
je o svoji novi skladbi povedala Leila Aleksandra.
Besedilo najnovejše skladbe "Kje smo mi, med Zemljo in zvezdami? Koprena sanj, ki sama vase se topi. Kako zaspi in v kak svet se budi? Kaj govori in čemu se smeji?" spremljajo elementi drum’n’bassa in nežnega ambienta, ki ustvarjajo unikatno zvočno krajino. Pesem poslušalcu ne ponuja le meditativnega trenutka, temveč tudi introspektivno izkušnjo.
Pesem Kje smo mi je nastajala v idiličnem studiu Lotos, ki ga vodi Bort Ross, za tehnično izvedbo sta poskrbela Jan Poreber in Bojan Pahljina. Pri nastanku pesmi so poleg Žana Hauptmana (klaviature) sodelovali vrhunski glasbeniki; Pavel Čebašek (bobni), Jaka Krušič (bas), Primož Hudoklin (kitara), ki so s svojimi interpretacijami skladbi dodali osebne glasbene podpise. Za produkcijo in miks je poskrbel Peter Penko, pod mastering pa se podpisuje Borut Bernik (Torulsson).
Skladbo spremlja videospot, ki podprt v sodelovanju s cenjenimi ustvarjalci. Režijski sektor je pokril OSM films, režijo je prevzela Tina Lagler, direktor fotografije pa je Blaž Miklič. Video v ospredje postavlja vztrajnost plesalke in koreografinje Tajde Podobnik, ki s svojimi gibi pripoveduje zgodbo in poudarja notranji boj na poti doseganja lastnih ciljev.
Scenografijo je oblikoval Matic Jelčič Kürner, maskerske čopiče je vihtela Eva Uršič, glasbeni kolega in video ustvarjalec Simon Fugina (Super Lunar) pa je montiral končni video izdelek. Snemanje je potekalo v plesnem studiu Vitkar legendarnega Branka Potočana, podpornik projekta pa je tudi priznani režiser Tomaž Štrucl.