radio tomi predvajalnik

iPROM je s tehnološko rešitvijo za upravljanje oglaševalskih akcij v digitalnih medijih iPROM AdServer v letu 2018 uporabnikom digitalnih medijev prikazal 18 odstotkov več oglasov kot v letu 2017. Po številu prikazanih oglasov na prvem mestu z 22-odstotnim deležem prednjači panoga trgovina, ki je prehitela panogo avtomobilizem, ki se je s slabim 15-odstotnim deležem umestila na drugo mesto.

iprom oglasi

Število prikazanih oglasov v digitalnih medijih v Sloveniji, ki jih družba iPROM spremlja že od 2005, kaže rast digitalnega oglaševanja v vseh industrijskih panogah. iPROM je v letu 2018 za svoje naročnike iz različnih panog izvedel 17.414 oglaševalskih akcij, kar je 15 odstotkov več kot predlani, uporabnikom digitalnih medijev pa prikazal 54.395 različnih oglasnih sporočil, kar je 18 odstotkov več kot v letu 2017.

QR Code

Ocenite prispevek:
0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
Spletna stran uporablja piškotke.

Piškotki (ang. cookies) uporabljamo, da bi vam lahko omogočili kar najboljšo uporabniško izkušnjo, prikaz navigacije in podobno. Prav tako uporabljamo Google Analytics, keterega uporabljajo skoraj vse spletne strani.

Piškotke iz te strani lahko v nastavitvah vašega spletnega brskalnika zbrišete, ali pa jih blokirate.

Z nadaljevanjem ogleda naše spletne strani se strinjate, da se lahko omenjeni piškotki shranijo na vaši napravi/računalniku.

Vredu Zbriši piškotke Zapusti stran