radio tomi predvajalnik

iPROM je 6. aprila obeležil 20-letnico svojega delovanja. V tem času je kot pionir digitalnega oglaševanja korenito preoblikoval digitalni medijski ekosistem in vzpostavil številne nove standarde na področju zakupa oglasnega prostora v digitalnih medijih. Njegove visokotehnološke oglaševalske rešitve (Ad-Tech) pomagajo oglaševalcem doseči pravo ciljno občinstvo na različnih digitalnih kanalih, založnikom pa omogočajo učinkovito monetizacijo prostora v digitalnih medijih.

iprom 20 let

»V dveh desetletjih smo izvedli številne drzne poteze, ki so vplivale na podobo digitalne medijske krajine danes. Gonilo tega razvoja pa so zagotovo ljudje, ki so verjeli v potencial digitala, ko je bil ta še v povojih. Brez entuziastične ekipe, ki danes obsega že več kot 40 strokovnjakov, iPROM ne bi bil to, kar je,« meni Dejan Struna, soustanovitelj in partner v iPROMu.

QR Code

Ocenite prispevek:
0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
Spletna stran uporablja piškotke.

Piškotki (ang. cookies) uporabljamo, da bi vam lahko omogočili kar najboljšo uporabniško izkušnjo, prikaz navigacije in podobno. Prav tako uporabljamo Google Analytics, keterega uporabljajo skoraj vse spletne strani.

Piškotke iz te strani lahko v nastavitvah vašega spletnega brskalnika zbrišete, ali pa jih blokirate.

Z nadaljevanjem ogleda naše spletne strani se strinjate, da se lahko omenjeni piškotki shranijo na vaši napravi/računalniku.

Vredu Zbriši piškotke Zapusti stran