radio tomi predvajalnik

iPROM je v letu 2021 s svojimi tehnološkimi rešitvami za distribucijo oglasnih sporočil slovenskim uporabnikom digitalnih medijev prikazal 36 odstotkov več oglasov kot leto prej. Po številu prikazanih oglasov se je na prvo mesto med panogami prebila panoga finance, ki je zabeležila tudi največje – 28,18-odstotno – povečanje deleža glede na predlani. Panoga trgovina je z 18,84 odstotka zdrsnila na drugo mesto med panogami.

iprom statistika

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""V iPROMu število prikazanih oglasov v slovenskih digitalnih medijih spremljamo že od leta 2005. Po predlanskoletnem rekordnem, skoraj 50-odstotnem povečanju prikazov oglasov slovenskim uporabnikom digitalnih medijev je leto 2021 postreglo še z dodatno, 36-odstotno rastjo. Menim, da rast še ni zaključena in da bomo tudi letos priča podobnim odstotkom rasti,

komentira Tomaž Tomšič, vodja oddelka iPROM Labs.

QR Code


Izdelava in prenova spletnih strani


Deli na socialnih omrežjih
Zvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivna
 
Spletna stran uporablja piškotke.

Piškotki (ang. cookies) uporabljamo, da bi vam lahko omogočili kar najboljšo uporabniško izkušnjo, prikaz navigacije in podobno. Prav tako uporabljamo Google Analytics, keterega uporabljajo skoraj vse spletne strani.

Piškotke iz te strani lahko v nastavitvah vašega spletnega brskalnika zbrišete, ali pa jih blokirate.

Z nadaljevanjem ogleda naše spletne strani se strinjate, da se lahko omenjeni piškotki shranijo na vaši napravi/računalniku.

Vredu Zbriši piškotke Zapusti stran