radio tomi predvajalnik

(Čas branja: 1 - 2 min.)

Naj gre za kolo, skupno vožnjo, javni prevoz, električni skiro ali hojo – krkašice in krkaši vsakič znova potrjujemo, da trajnostno mobilnost živimo. Skrb za okolje pa se tu ne konča, saj jo uresničujemo v vseh delovnih procesih. To potrjuje naša najnovejša pridobitev – električni tovornjak za težji tovor, ki smo ga v Krki za prevoz izdelkov začeli uporabljati prvi v Sloveniji.

krka tovornjak

Z najnovejšim vozilom, ki je pomembno dopolnilo Krkin vozni park električnih vozil, postavljamo nov standard za prihodnost in nadaljujemo izvajanje dolgoročnega načrta razvoja trajnostne mobilnosti. To je namreč v Krki in Sloveniji prvo električno tovorno vozilo, ki skupaj s tovorom tehta več kot 12 ton. Električno energijo bo uporabljal za vožnjo in vzdrževanje natančno predpisanega temperaturnega režima v tovornem prostoru. Z njim bomo po Sloveniji razvažali naše izdelke.

Andrej Lukan, namestnik direktorja Oskrbne verige za področje logistike, je ob novi pridobitvi povedal:

Nakup električnega tovornjaka za nas pomeni prvi korak k uporabi okoljsko najustreznejših težkih tovornih vozil. V Krki smo še dodatno dokazali, da kot okolju prijazno podjetje uvajamo sodobno tehnologijo tudi na področju logistike. Smo prvi v Sloveniji, ki smo kot končni uporabnik registrirali težji električni tovornjak za prevoz izdelkov. Z njim bomo prispevali k čistejšemu okolju in dali smernice za podobna podjetja v Sloveniji. V prihodnje bo naš razvoj usmerjen k najnovejši tehnologiji in okolju prijaznim vozilom, ki bodo primerna za dostavo večjih količin izdelkov na daljših razdaljah.

Prvi težji električni tovornjak za prevoz izdelkov v Sloveniji bo upravljal Krkin voznik Štefan Hočevar, ki je po preizkusu novega vozila povedal:

Vesel sem, da je Krka lastnica prvega težjega električnega tovornjaka za prevoz izdelkov pri nas, in seveda počaščen, da ga lahko vozim prav jaz. Električni tovornjak je prijazen do okolja, vožnja pa je prijetna in lahkotna ter zaradi manjšega hrupa prijaznejša zame in za druge udeležence v prometu.

Glede na predvideni obseg dela bo električni tovornjak na leto prevozil več kot 50 tisoč kilometrov. To pomeni, da bi več kot enkrat obkrožil svet, saj je obseg Zemlje približno 40 tisoč kilometrov.

  • Na leto bo privarčeval več kot 15 tisoč litrov goriva. Toliko ga skupaj porabi 10 povprečnih slovenskih voznikov osebnega vozila.
  • Tovornjak enake kategorije, ki deluje na fosilna goriva, bi ustvaril več kot 40 ton CO2. Da bi izničili negativni učinek, bi bilo treba posaditi 2600 dreves.

QR Code


Izdelava in prenova spletnih strani


Zvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivna
 
Spletna stran uporablja piškotke.

Piškotki (ang. cookies) uporabljamo, da bi vam lahko omogočili kar najboljšo uporabniško izkušnjo, prikaz navigacije in podobno. Prav tako uporabljamo Google Analytics, keterega uporabljajo skoraj vse spletne strani.

Piškotke iz te strani lahko v nastavitvah vašega spletnega brskalnika zbrišete, ali pa jih blokirate.

Z nadaljevanjem ogleda naše spletne strani se strinjate, da se lahko omenjeni piškotki shranijo na vaši napravi/računalniku.

Vredu Zbriši piškotke Zapusti stran