radio tomi predvajalnik

(Čas branja: 1 minuto)

V preteklem letu je iPROM s svojimi oglaševalskotehnološkimi rešitvami za distribucijo oglasnih sporočil slovenskim uporabnikom digitalnih medijev prikazal skoraj 40 odstotkov več oglasov kot v letu 2022. Po deležu vseh prikazanih oglasov se je na prvo mesto uvrstila panoga trgovina, ki je zabeležila več kot 23-odstotni delež, medtem ko je panoga avtomobilizem s svojim približno 15-odstotnim deležem zasedla drugo mesto. Panoga finance se je z dobrim 14-odstotnim deležem v skupnem številu prikazanih oglasov uvrstila na tretje mesto.

iprom

Podatki, ki smo jih zbrali o prikazanih oglasih v letu 2023, odražajo kontinuirano rast števila prikazov oglasov v uredniških spletnih medijih,

izpostavlja Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labsa.

Ta trend potrjuje nenehno rast digitalnega oglaševanja, ki ga v iPROMu spremljamo z analizo prikazov že od leta 2005. V preteklem letu smo slovenskim uporabnikom digitalnih medijev prikazali za kar 38,9 odstotka več oglasnih sporočil kot predlansko leto, ko je digitalno oglaševanje v času pandemije COVID-19 doseglo svoj prelomni vrhunec.


Karbonoir - Spletna trgovina


Izdelava in prenova spletnih strani


Zvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivna
 
Spletna stran uporablja piškotke.

Piškotki (ang. cookies) uporabljamo, da bi vam lahko omogočili kar najboljšo uporabniško izkušnjo, prikaz navigacije in podobno. Prav tako uporabljamo Google Analytics, keterega uporabljajo skoraj vse spletne strani.

Piškotke iz te strani lahko v nastavitvah vašega spletnega brskalnika zbrišete, ali pa jih blokirate.

Z nadaljevanjem ogleda naše spletne strani se strinjate, da se lahko omenjeni piškotki shranijo na vaši napravi/računalniku.

Vredu Zbriši piškotke Zapusti stran